21. évad

Autókereskedők 21. évad (2021)

Vissza a sorozat adatlapjára

Autókereskedők sorozat 21. évad epizódjainak listája megjelenések dátumaival és rövid leírásokkal, ha kedveled a 21. évad sorozatot akkor itt hasznos információkat találsz a 21. évad epizódjairól és szereplőiről.


Epizódok száma: 10

Főszereplők: Mike Brewer , Ant Anstead , Edd China ,





Epizód lista

Ep.1 Mini Mark 1 850

Megjelent: 2021-09-06

Egy chepstowi magáneladótól vásárolták, akinek családja volt az autó újkora óta. Az autót 2006 óta nem vezették az utakon, így Mike elkezdte a motor biztonságos beindítását. Mike megemlítette, hogy csak 81 Mini 850 MK1-et regisztráltak az Egyesült Királyságban. Az autó jelzett 90 mérföld/órás sebességet ért el a motorjavítások után. Kért áron eladó. Befejezett munkák: Új gyújtógyertyák felszerelése a több mint egy évtizedes üresjárat utáni motorindítási folyamat részeként, a hiányzó elsődleges és másodlagos tengelykapcsoló-henger cseréje korhű fémegységekre, a külső krómfényes szerkezet felújítása krómszóró eljárással, az első dobfékeket tárcsafékekre cserélték, beleértve az új CV-csuklókat, a hengerfejet lefölözték a nagyobb kompresszió érdekében, ólommentes szelepüléseket adtak hozzá az ólommentes üzemanyaghoz, áthelyezték a fejet, új karburátort, vezérműtengelyt, kipufogócsonkot és olajhőmérséklet-mérőt adtak hozzá, és átfestették a motorteret és a kerekeket.

Ep.2 TVR Griffith

Megjelent: 2021-09-13

Mike és Elvis egy TVR Griffith-en játszanak. De először a srácoknak szét kell választaniuk, mielőtt helyreállítanák és kipróbálnák ennek az ikonikus sportautónak a teljes hatását. Befejezett munka: Új, nagy teljesítményű vezérműtengely beépítve, laminált szélvédő csere, diófa műszerfal visszahelyezve, rendszámtábla háttérvilágítás cserélve, motor hőpajzsa felszerelve.

Ep.3 Fiat Coupe 20 Valve Turbo

Megjelent: 2021-09-20

Mike és Elvis felveszi a harcot a „bébi Ferrarival”, de alacsonyan akarják tartani költségeiket. Vajon a srácok riválissá tehetik ezt az old school klasszikus autót olasz unokatestvérének? Befejezett munkák: Levegőszivárgást okozó csőtörés kicserélve, új vezérműszíj és korszerűsített vízpumpa felszerelve, turbófeltöltő nagyobb kompresszorral és sport szívócsővel, ECU újratervezés, vízbefecskendezés az intercoolerhez, ragadós műszerfal kitisztítása és fényezése, ablakok sötétítése, és ezüstről fegyverszürkére festett kerekeket.

Ep.4 Bedford CA Dormobile

Megjelent: 2021-09-27

Mike Brewer autókereskedő visszatért az Egyesült Királyságba! Marc 'Elvis' Priestley ász szerelővel együtt azon a küldetésen van, hogy ikonikus autókat találjon és állítson fel, hogy nyereséget érjen el. Befejezett munka: 1,5 literes motor és 3 sebességes kézi sebességváltó automata sebességváltóval felszerelt Ford Pinto motorra cserélve, egyedi motortartók felszerelése, új szekrények készítése, új kardántengely és hátsó tengely felszerelése, kézifék-rudazat átépítése Ford Cortinával kézifékkábel, automata sebességváltó cseréjéhez igazított oszlopváltó, új tető felszerelve, teljes karosszéria átfecskendezése sötétzöldről és krémről világoskék-fehérre, az ülések világoskék és fehér vinillal átkárpitozva.

Ep.5 Land Rover Series 1

Megjelent: 2021-10-04

Durham megyében vásárolták. 1963-as modellként regisztrálták, annak ellenére, hogy az I. széria gyártása 1958-ban befejeződött. Elvis csupasz alvázra csupaszította az autót, és felfedezte, hogy az I. széria, konkrétan 1953 és 1956 között készültek a 86 hüvelykes tengelytávja miatt, azonban az autót felszerelve kapta Series II hátsó tengellyel. Visszahozták az eredeti széria I-es megjelenéséhez, kivéve egy későbbi modell továbbfejlesztett kormánydobozát. Elvis Shropshire-be megy, hogy beszerezze az eredeti hátsó tengelyt, míg Mike a Coventry-i Jaguar Land Rover Classic Works-ba indult, hogy beszerezze az I. sorozatú válaszfalat, a kerekeket. Mike megszerezte a Land Rover örökségi tanúsítványát, és felfedezte, hogy először 1954-ben regisztrálták Porton Down-ban, és 10 évig használták, mielőtt leszerelték és újra polgári használatra regisztrálták, és eredetileg szürke volt. A felújított autót a Rocket Propulsion Establishment-hez vitték, hogy tisztelegjenek a katonai örökség előtt.

Ep.6 Porsche 997

Megjelent: 2021-10-11

Lichfieldben vásárolták. Egy kereskedőtől vásárolták, akinek a tulajdonosa úgy döntött, hogy eladja az autót, miután ismeretlen zajokat hallatott a motorból. Tiptronic S automata sebességváltóval szerelve. Marc megjegyezte, hogy a 2008 előtti 911-esek számos problémára hajlamosak, mint például a furat bemetszése és a hírhedt köztes tengely (IMS) csapágyak. Marc Boltonba indul, hogy megjavítsa az autó motorját, Mike pedig a buckinghamshire-i Neil Bainbridge-be utazik, hogy utángyártott alkatrészeket szerezzen be az autóhoz. A felújított autót elvitték a Porsche Owners' Club GB pályanapi rendezvényére a Silverstone Circuit-en, és a helyszínen kért áron értékesítették.

Ep.7 Jaguar XJ6

Megjelent: 2021-10-18

Korábban egy nem működő egység, amely 30 évig az előző tulajdonos garázsában ült. Mike feljegyezte az eredeti kereskedői rendszámtáblákat, amelyek azt jelzik, hogy az autó balesetmentes, valamint az autó két üzemanyagtartállyal rendelkezik. Közvetlenül azután adták el, hogy Marc befejezte a helyreállítást, és Mike megegyezett az új tulajdonossal, hogy esküvői autóként használja az autót.

Ep.8 1987 Renault 5 GT Turbo

Megjelent: 2021-10-25

A Topcats Racingtől vásárolták, ahová Mike a TVR Griffith epizód alatt látogatott el, ahol az autó a bolttulajdonos feleségé volt, és eredetileg születésnapi ajándék volt. Marc felidézi fiatal korát, amikor kezdetben egy Renault 5 GT Turbóról álmodott, de belenyugodott egy szívó GTE modellbe, mert nem tudta biztosítani a GT Turbót. Közel szabványos állapotba hozták vissza. A felújított autót a Donington Parkba vitték, hogy a születésnapján visszaadják az eladónak. Befejezett munka: A karburátor felújítása új membránnal és tömítésekkel az elakadás kiküszöbölésére, a szelepek újra beállítása, új tömlők és a billenőfedél felszerelése, a kipufogócsonk kerámia bevonata a melegindítási probléma megoldására, az utángyártott intercooler kicserélve szabványosra, felújított 2. fázisú kerekek felszerelve, időszak helyes Avon abroncsok felszerelve, ülések 2. fázisú szövetmintával, első lökhárító rögzítve egy donor lökhárító alkatrészével, új ködlámpák felszerelve.

Ep.9 Mitsubishi Evo 7

Megjelent: 2021-11-01

Nem működő egység, amelyet Mike az interneten vásárolt, különféle motordarabokkal a csomagtartóban. Mike-nak csereblokkot kellett beszereznie, miután Marc felfedezett egy elpattant tengelykapcsolót, amely eltört a motorblokkból. Marc felhívja a figyelmet a Lancer Evolution tulajdonosok körében gyakori módosításra, amely az aktív lengést vezérlő szivattyút az autó csomagtartójába helyezi a nagyobb tartósság érdekében. A felújított autót egy módosított autóba szállították Birminghamben, és kért áron értékesítették. Befejezett munka: A sérült motor cseréje, a főtengely polírozása a pontozási jelekre, az aktív lengést vezérlő rendszer cseréje, új hidraulika vezetékek és rögzítőkészletek felszerelése az áthelyezett szivattyú befogadására, teljesen állítható felfüggesztések felszerelése, vinil fólia felhelyezése, eredeti Lancer Evolution VII fényszórók és jelvények felszerelése.

Ep.10 VW Golf Cabriolet

Megjelent: 2021-11-08

Befejezett munkák: Rozsdás hátsó kerékív foltozott csere kerékívből származó alkatrészekkel, gyári felfüggesztések állítható utángyártott tekercsekre cserélve, kerék festéssel és gyémántvágással felújított kerekek, elektromos kabrió tető újrakábelezés, repedezett szélvédő csere, bőr ülések átszínezett, kívül polírozott. Megjegyzések: Limitált kiadású "Color Concept" változat sárga festéssel és díszítéssel. Marc nevében vásárolta, mert a legelső autójára, egy élénksárga Volkswagen Beetle-re emlékeztet. Az eladó az üzlet részeként egy vadonatúj csereszélvédőt biztosított. Marc felhívta a figyelmet az autó ritkaságára, hiszen mindössze 4 élénksárga, hasonló típusú Golf van még úton. Mike bemutatta a connollising eljárást, a Connolly Leatherről elnevezett bőrrestaurációs módszert. A kabrió tetejének működése érdekében Marc újrahuzalozta a mechanizmust, így a tetőt csak akkor lehet leengedni, ha a vezető rálép a fékpedálra.